پایگاه بسیج سلمان فارسی نایین

وبلاگ رسمی پایگاه مقاومت بسیج سلمان فارسی نایین

وبلاگ رسمی پایگاه مقاومت بسیج سلمان فارسی نایین

کلمات کلیدی

|عیادت مجازی مردم از رهبر انقلاب|

یوم‌الله ۲۲ بهمن

گرامی باد

در کنار مقاومت ضد صهیونیست هستیم

کمین دقیق حزب‌الله برای ارتش صهیونیستی

اخبار تأییدنشده از اسارت یک نظامی

پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی

زندگی پیامبر اسلام(صلّی‌الله‌علیه‌وآله)

جوانان اروپا و آمریکای شمالی

اسلام‌هراسی

استعمار غرب

صهیونیست‌ها منتظر صاعقه‌های ویرانگر باشند

سپاه تا آخر پای فروپاشی رژیم صهیونیستی می‌ایستد

ی‌حرمتی نشریه فرانسوی

ما عاشق «محمد(ص)» هستیم

ساحت مقدس پیامبر رأفت و مهربانی

کنث تیمرمن

کمیته خطرات جاری

پروژه کنث تیمرمن

موسسه جمهوری‌خواه بین‌المللی

مهدی روحانی

لانه‌ ایرانیان ضد ایران کجاست؟

بنیاد دموکراسی در ایران

نتوانستند و نخواهند توانست

مقابله‌ى با جمهورى اسلامى

آمریکا و کشورهاى استعمارگر اروپایى

کنگره‌ی جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری

هفته بسیج گرامی باد

پوشش موشک‌های مقاومت

تمام سرزمین‌های اشغالی

پیوندها


دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، تبلیغ کالا و خدمات خارجی که مشابه داخلی دارد ممنوع است و تبلیغات کالا و خدمات داخلی که نام خارجی دارد نیز ممنوع است.

«منصور واعظی» دبیر شورای فرهنگ عمومی در نشست رسانه‌ای بخشی از دستور‌العمل تبلیغات محیطی کالا و خدمات که ظهر امروز در دبیرخانه شورای عمومی برگزار شد ، اظهار داشت: در دهه عدالت و پیشرفت و سال 91 هجری شمسی که توسط رهبر معظم انقلاب به نام «تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» نامگذاری شده است شورای فرهنگ عمومی برای ایجاد ساز و کارهای مناسب تبلیغی و فرهنگی در جهت تحقق شعار سال، مصوبه‌ سیاست‌ها و ضوابط حاکم بر تبلیغات محیطی تصویب می‌کند.

وی افزود: بر اساس این مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تبلیغ کالا و خدمات خارجی که مشابه داخلی دارد ممنوع است و تبلیغات کالا و خدمات داخلی که نام خارجی دارد ممنوع است.

واعظی با اشاره به اینکه در گذشته عکس شهدا در اتوبان تهران و قم استفاده می‌شد، افزود: برخی با این انتقاد که این تصویرها موجب تصادف می‌شود عکس‌ها را برداشتند ولی در حال حاضر پر است از تبلیغات خارجی.

وی تصریح کرد: تفاوت تبلیغات در محیط عمومی با رسانه‌ها در این است محیط عمومی مال مردم است اما رسانه‌ها فرد اختیار دارد که آن رسانه را انتخاب کند یا نکند. برای همین حساسیت‌ها وجود ندارد.

وی در پایان گفت: تبلیغ کالا و خدمات خارجی و محصول مشترک نباید کالا و خدمات داخلی را بی‌ارزش یا کم ارزش نشان داده و یا به هر نحو ضعیف کند.در مواردی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرای هر یک از مواد و تبصره‌های مصوبه ابهام داشته باشد نظر کارگروه تبلیغات محیطی شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنای عمل خواهد بود.

منبع:فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۱۶
شهید رسول بنده علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی